Ефектива: Да ли Тржишна инспекција штити “Lilly” дрогерије?

Удружење потрошача Ефектива, бавило се темом пословања Lilly дрогерија.

Потрошач је удружењу потрошача Ефектива, пријавио понашање Lilly-ја, које је оценио као непоштену пословну праксу. Она се огледа у нетранспарентном понашању ове фирме у лојалити програму, који постоји за потрошаче.

Наиме, приликом куповине у Lilly-ју, добијају се одређени бодови, тј цветићи. Један цветић једнако је један динар. Првобитни услов је био да се на картици прикупи минумим 1.000 динара, како би то могло да се користи као попуст.

Потрошач је пријавио да је Lilly затим, неколико пута повећавао тај праг, без да је упозорио потрошаче, чиме их је заправо сваки пут приморао да купују више.

Према сведочењу потрошача, након подношења пријаве, сутрадан је стигло обавештење о промени услова прикупљања бодова, што је сумњиво, изгледа као да је Lilly добио информацију о поднетој пријави, па је одмах уследила реакција.

Као шлаг на торту, тек на инсистирање потрошача, тржишни инспектор доставља обавештење о инспекцијском надзору, у коме се каже да је инспектор поступио у складу са својим овлашћењима!?

Дакле, ни реч о томе, шта је утврдио надзор, да ли је прекршен Закон и шта ће бити предузето. Сумњамо да нешто јесте, јер би у противном, инспектор написао да није утврдио кршење Закона, наводе из Ефективе.

Политичке конекције и заштита, корупција или нешто треће, питају се из удружења потрошача Ефектива.

Инсистираћемо да инспекција достави податке о томе шта је утврђено инспекцијским надзором, наводе они.

Хвала што нас читате!